رونمایی گودیر از Cooper Discoverer Road+Trail AT




گودیر Cooper Discoverer Road+Trail AT را برای خودروهای شاسی بلند راه اندازی کرد.

محدوده تایرهای Cooper Discoverer پس از اضافه شدن Cooper Discoverer Road+Trail AT گسترش یافته است. لاستیک Cooper Discoverer Road+Trail AT جدیدترین تایر گودیر است که با الگوی آج پیوسته طراحی شده و  50 درصد بیشتر از لاستیک های قبلی در دیواره جانبی کشیده شده است تا چسبندگی و کنترل بهتری را در زمین های ناهموار ارائه دهد.

طراحی لاستیک جدید دارای EnduraGuard است که ساختار داخلی بادوام را برای سایش یکنواخت در سراسر الگوی آج تهاجمی ارائه می دهد. علاوه بر این، فناوری چنگ زنی در زمستان ، متشکل از آج های مرکزی متصل باعث پایداری و کشش روی سطوح پوشیده از برف می شود.

 لاستیکRoad+Trail AT دارای گواهینامه Three-Peak Mountain Snowflake است که نشان دهنده قابلیت های آن در آب و هوای زمستانی است و در 36 سایز از 15 تا 22 موجود است تا با مجموعه ای از SUV ها و وانت های سایز متوسط ​​و سبک مناسب باشد.

میشل کرامر، مدیر بخش گودیر، می‌گوید: «از خیابان‌های شهر گرفته تا مسیرهای آفرود، کوپر دیسکاورر Road+Trail AT جدید به رانندگان این آزادی را می‌دهد تا جاده‌ها و مسیرهای جدید را با اطمینان در باران، برف بدون به خطر انداختن ایمنی بپیمایند.»



منبع: https://www.tyrepress.com/


در هنگام ثبت نظر به موارد ذیل دقت فرمایید

از زبان فارسی برای کامنت گذاری استفاده نمایید.

استفاده از کاراکتر های خاص و اموجی در ثبت نظر قابل قبول نمی باشد.

از ارسال لینک‌های سایت‌های دیگر و ارایه‌ی اطلاعات شخصی خودتان مثل شماره تماس، ایمیل و آی‌دی شبکه‌های اجتماعی پرهیز کنید.

مقایسه 0